fjärdet advent och massor av snö .

Idag är det fjärde advent och jag hade en liten mysmorgon för mig själv. Jag gick upp innan alla andra och tände julgranen och tittade på tv, det var så tyst och skönt så.

Sedan har vi fortsatt med fixandet och städandet i huset. De nya möblerna som pappa snickrade ihop efter mina fina teckningar är klara och det börjar kännas lite mysigre här hemma nu. Och att julgranen i år är väldans vacker gör inte saken värre.

Mitt på dagen drog min kusin Frida med mig på stan, och det är något som jag verkligenär glad för nu. Jag hittade några finfina julklappar som mamma ville att jag skulle köpa och även lite bra impulsköp. Om det nu finns bra impulsköp. Men det lär jag märka eftersom det har med färgförändring att göra. Ovanligt va?

Nej dags för lite fix med julklappar nu. Sedan hoppas jag på Carolin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0