fjärdet advent och massor av snö .

Idag är det fjärde advent och jag hade en liten mysmorgon för mig själv. Jag gick upp före de andra och tände julgranen och tittade på tv, så himla tyst och skönt.

Sedan har vi fortsatt med fixandet och städandet i huset. De nya möblerna som pappa snickrade ihop efter mina fina teckningar är klara och det börjar kännas lite mysigare här nu. Och att julgranen i år är väldans vacker gör ju inte saken värre.

Mitt på dagen drog min kusin Frida med mig på stan, och det är något som jag verkligen är glad för nu. Jag hittade några finfina julklappar som mamma ville att jag skulle köpa och även lite bra impulsköp. Om det nu finns bra impulsköp. Men det läre jag nog märka eftersom det har med färgförändring att göra. Ovanligt va?

Nej dags för lite fix med julklappar och annat mys nu. Sedan hoppas jag på Carolin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0