firar in det nya året nere i uppsala .


Jobb, jobb och åter jobb är vad mina dagar består av just nu. Fast mellan passen hinner jag faktiskt springa lite på mellandagsrean och shoppa. Så ja, jag måste erkänna att det känns het okej att jobba. Pengar rullar in samtidigt som jag hinner med att spendera, haha. Fast synd att jag mest hittar fina ordinarie-prisers-plagg.

Imorgon åker jag ner till Uppsala med älsklingen och hans familj. Vi ska stanna där i några nätter och fira in det nya året med några släktingar, vilket jag verkligen ser fram emot. Jag kan tänka mig att det blir full rulle och massor av skratt hela tiden. Mina erfarenheter säger mig det :p Och shoppa ska vi ju hinna göra också!

Så jag är bara hemma en snabbis och packar nu, ska ta bussen till mormor sen och sova där. Datorn får vänta länge länge, men hoppas att alla får en bra nyårsafton!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0