är helt slut efter en dag på birsta city .

Nu är vi hemkommen från Sundsvall, och för ovanlighetens skull har jag faktiskt bara tre små kassar och nästan alla pengar med mig hem. Men en och annan julklapp hittade jag, även en perfekt halsduk i julklapp till mig själv fick följa med.

Nästa vecka blir det återbesök igen på Birsta med mamma, det ser jag fram emot. Men innan den dagen är här har jag några grejer att bocka av, bland annat ska jag gå klädd i vit skjorta och svart kjol hela helgen. Både spännande och nervöst...

Men man gör ju vad som helst för pengar right?

Kvällen spenderas i Via framför Bonde söker fru och Plastikkirurgerna, aah me like.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0