When you feel so tired but you can't sleep, stuck in reverse

Dagen började med frukost ute på altanen trots allt regn, men det var lite mysigt. Sedan har allt bara dalat... Jag fick jobba extra idag på kafét vilket var bra ju, men fan vilken mensvärk jag hade. Jag som aldrig brukar känna av det ens. Men efter ett par tabletter blev det lite bättre. Resten av dagen har jag känt mig totalt nere, ingenting känns rätt. Jag hatar verkligen när jag har sådana här down-perioder för jag vet att guldklimparna runt omkring mig lider mest. Men det är inte lätt när det är svårt, och speciellt inte när man inte vet alls vad man behöver. Men i bästa fall försvinner deppen med mensen.

Ikväll har jag bara legat i soffan och ätit onyttigt, nu är det bäst att jag lägger mig och funderar på allt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0