When you are at the end of the road, and you lost all sense of control

Efter två sköna lediga dagar var det idag dags för jobb igen, en långdag dessutom. Dock blev den inte så lång som vi alla trodde att den skulle bli. En släktmiddag var bokad nu ikväll men de dök upp flera timmar innan vi hade bestämt. Tur att vi var väl föberedda, men ändå liksom, fan vad respektlösa folk har blivit...

Men det var väldigt skönt att komma hem nu, jag är fan helt slut. Har till och med mat mellan tuttarna, så stressigt har det varit idag! Jag tror banne mig att jag ska dra på mig nattlinnet och bara mysa ner mig i soffan älsklingen. Imorgon jobbar jag min officiellt sista arbetsdag (även om jag vet att jag ska jobba på tisdag och lördag) Sen blir det väl ett besök hos arbetsförmedlingen. Men nu är det dags för lördagsmys.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0