We are made of love, and every fracture caused by the lack of it


Gårdagen var en bra dag. Allt startade perfekt med 30 minuter på spikmattan, frukost ute på gräset med mamma och stora hallon. Sedan var det dags för jobb. Där fick jag besök av my dear lillebror, hans fina tjej Frida (på bilden) mamma, Anette och Tom. Tur att jag hann baka en ny kladdkaka innan de dök upp! På kvällen var det fotbollsmys med mamma, älsklingen och Frida. Sen åkte vi till Via och bjöds på trolleri.

Idag har det varit varmt på jobbet, riktigt jobbigt. Speciellt när jag visste att mamma och brorsan låg på stranden, men snart får jag också lite ledigt. Nu ska jag byta om, och ikväll blir det något mysigt påhitt med brudarna mina. Fan vad jag saknar allt roligt vi gjort under alla våra år, saknar saknar saknar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0