This is my life, this is my time, just show me the light and I'd go there

I måndags var jag ledig, liksom helt jäkla ledig från jobb. Det har inte förekommit på över en månad, så det var riktigt skönt. Det blev en heldag med mamsen. Sjukt mysigt var det, längtar tills mer ledighet nu.

Sedan tog jag tag i mitt rum, jag har ju inte bott hemma på hela sommaren. Halva garderoben har varit i väskor och den andra halvan på golvet. Men fasen vad skönt det var att lägga sig i sin egna nybäddade säng efter att ha rensat, slängt, dammat, dammsugit och gjort mig hemmastadd. Nu ska jag bo hemma.

Just nu är jag i Via där det är fullt hus med kusiner och allt. Imorgon blir det jobb as usual och sen blir det nog en lång jävla promenad, känner att jag är sjukt i behov av det. Undra om man ska lägga sig måntro?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0