Söndag 090830


Mitt dåliga humör förra veckan botades
med ett välbehövligt nattbesök hos mormor, ett bad med jordgubbsbubbel och bowling med älsklingen, hans syster och hans kompis. Det blir alltså bättre trots att allt känns som rena helvetet. Nu hoppas jag bara att allt fortsätter att gå framåt, det blir liksom lättare då.

Helgen har spenderats på fotbollsplanen, forsa fyllde 90 år. Vi jobbade och slet i kiosken medan alla andra roade sig vid alla aktiviteterna, men det var roligt ändå. På kvällen åkte Hansen, Tom och jag till mormor och käkade pizza och spelade kort. Sedan slocknade vi alla tre barn i mormors säng, ganska så mysigt...

Idag har jag varit lite med mormor, åkt och hälsat på lite släktingar och bara chillat. Nu sitter jag här och ska käka min andra pizza för helgen (illa som fan) med familyn. Älsklingen ska jobba ikväll så jag ska sova hemma. Jag borde tvinga mig själv att städa upp på mitt rum, men jag kanske spar mig till imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0