Otroligt väldigt viktig, very important


Hahaha...haha, idag har jag uppdaterat bloggen fyra gånger tror jag. Men ibland får man vara viktig och uttrycka sina viktiga åsikter för allmänheten.

(Jag är arbetslös)

Men jag är iallafall så sjukt taggad inför hösten. Det var det viktiga jag ville dela med mig av nu. Ge mig kyla, mörker, färgade löv, tända ljus, te och mysiga kläder. Det är allt jag begär liksom.

Men i nuet kollar jag på tv med pappa, vi kollar på Zlatans ligadebut. För att tjuvstarta hösten har jag självklart tänt ljus i hela huset. Och druckit chaite.


Mmmmmm va.

Tänkte slänga in en tvätt i maskinen nu när det är halvlek på matchen, och när den är slut ska jag lägga mig och läsa nu när jag återfunnit min läsningshybbe. Imorgon ställer jag klockan på 09:00, bara för att liksom. Är jag trött så skiter jag i att kliva upp. Vilken busig arbetslös tjej jag är jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0