Need to jump in the cold water, need to grow older with a boy like you


Det blev inget jobb idag eftersom hon som jag jobbar med fortfarande är sjuk, hoppas hon blir bättre snart. Men mig gör det faktiskt inget, jag njuter av att vara ledig efter en sommar fullspäckad med jobb. Istället åkte jag in på arbetsförmedlingen idag med Evelina, Emilia och Mattias. Vi fyllde i lite på datorn, sen ska vi dit imorgon igen och skriva in oss. Undra hur länge man kommer vara arbetslös egentligen...

Just nu är vi i Via där vi stannar över natten också. Jag fyller 19 år imorgon, så det kommer nog kännas konstigt att för första året (!) inte vakna av familjens sång. Haha nejdå, det ska nog gå bra det också. Får hoppas att älsklingen tar ton imorgon! Men faktiskt så längtar jag inte speciellt mycket. Eller jo, okej. Visst är det härligt att fylla år, men känslan som fanns där då man var liten infinner sig inte idag. Vuxentecken?

Nu ska jag lägga mig på Karins spikmatta, har sjukt ont i huvudet. Undra om jag får en egen i något paket imorgon? Kanske inte, eftersom vi redan har en hemma men det vore nice. Ikväll blir det korpfotboll/chill.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0