Måndag 090831

Min morgon har bestått av sovmorgon, 3 timmars läsning, en bulle och ett glas cola till frukost och inte så mycket annat. Allt detta i hemlighet medan älsklingen är i garaget och byter växellådan i bilen. FnizZzz...

Skönt är ordet.
Men lite lite oduglig känner jag mig.

Faktiskt så saknar jag alla skolrutiner lite. Och jag skojar inte. Tänk vad härligt det var när det äntligen blev helg. Och jävlar vilket lyckorus som for genom kroppen när en lärare var sjuk och tvingades ställa in lektionen. Också slapp man ju faktiskt känna sig hopplös och stressad som en av alla miljontals arbetslösa.

No more back in the days-tänkande nu nej. För nu fick jag ett sånt jävla sug på att städa hemma och göra det mysigt.

Inte varje dag det händer nu för tiden.

Jag borde verkligen ta vara på detta. Och bli lite mer bra på tider.

Men först måste jag ta mig hem. Men allra först ska jag läsa lite mer. Kul att jag tycker det är kul, för det är ju skitbra att läsa har jag hört.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0