Ja okej, jag valde soffan framför städningen

Okej jag erkänner. Jag har varit hemma i 2 timmar och 32 minuter nu och inte städat ett endast dugg. Jag har alltså sumpat min egna chans.

För jag var faktiskt väldigt städsugen tidigare idag. För typ 3 timmar sen.

Men ärligt talat... Jag hade tänkt mig lite småplock och mysfixning, men kommer hem till ett bombnedslag. Stora jävla högar med kläder, prylar, damm och äckel.

Gick jag och la mig i soffan istället? Ja.

Med stuvade makaroner och körv till Simpsonsfilmen dessutom. Det låter ganska manligt när jag tänker efter. Sen fick jag världens huvudvärk som fortfarande inte vill ge med sig.

Okej, jag gör en överenskommelse med mig själv.

Om min huvudvärk går över tar jag tag i städningen. Men annars, no no.

Det bästa med att komma överens om saker med sig själv är att det bara är jag, jag och jag som kan bestämma. Hehehe känner mig maktgalen...

Nej men allvarligt, man ska nog prata lite med sig själv ibland. Inte så att det känns som att man är psykiskt störd. Men så att man kan komma fram till hur man vill ha det och hur man ska nå dit.

Slut på djupa tankar, over and out.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0