I make believe that you are here, yes It is the only way I see clear


Fan vad många dagar jag har varit ledig nu, och fan vad skönt det varit. Torsdag, Fredag, Söndag och idag. Och efter denna dag är jag ju faktiskt officiellt arbetslös. Någon dag till veckan är man väl tvungen att släpa sig till arbetsförmedlingen. Imorgon fick jag dock jobba extra om jag ville, men sen så.

Idag har jar städat och promenerat, älsklingen jobbar sin sista dag idag. Blev även ritkigt sugen på att ta en sista minuten-resa i höst, bara vi två. För pengar har jag faktiskt efter denna jobb-sommaren, så värt!

Bilden är från Fredagen då jag, mormor och Frida hade en mysig dag med picknick. Men nu ska jag ta en dusch innan baby slutar jobbet. Kan tro vad vi ska hitta på då? Fiska kanske? Eller cykla en sväng? Hmpf.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0