I make believe that you are here, It is the only way I see clear

Idag har jag inte gjort mycket nytta, kollat på fotboll i näsviken och promenerat bara. Eller en massa räkningar har jag ju betalat, men det är ingen nytta som känns sådär wiho-bra direkt. Mer åt fan-hållet.

Nu sitter jag här med huvudvärk och tårar i ögonen. Jag vet seriöst inte vad det är med mig, men jag
ber till alla gudar som finns att jag har en extremt dålig mensvecka bara. Det konstiga är att jag inte brukar känna av det, varken när det gäller smärtan eller humöret så lite fundersam blir man ju. Blööö!

Imorgon ska jag få klippa topparna, äntligen. Sen hoppas jag bara att det kommer en vändning snart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0