För vad är det för en dag imorgon?! För vad är det för en dag imorgon?!

Jag tar tillbaka det jag sa i förra inlägget om känslan inför min födelsedag imorgon. Jag längtar som ett litet barn. Jag antar att jag inte riktigt fattat att det var så snart som imorgon jag fyller år, 19 jäkla bast. Men nyss fick jag min första present och då flög lilla barnet i mig igen... Fick ett presentkort på h&m av mina snälla svärföräldrar, underbart bra! Men nu ska jag och älsklingen snart kolla på någon av Sagan om ringen filmerna med hans syster. Efter det ska jag göra några försök till att somna innan det smäller med massor av paket, smörgåstårta, tårta och ballonger. Okej kanske inga ballonger, men ändå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0