En mysig dag och kväll efter jobbet till sjöss med familyn

Idag fick jag sluta tidigt på jobbet, det var inga fikagäster och det tackar jag då för. Åkte hem och tog en härlig promenad med Carolin i solen istället. Sedan ringde jag resten av familjen som var ute på sjön och vi bestämde att dom skulle hämta upp mig. Så dagen och eftermiddagen har spenderats på sjön i forsa, mestadels på en ö vi hittade. Grillning, fiske, sol och bara sådär somrigt mysigt. Dock fick alla fisk utom jag, vad gör jag för fel som aldrig får fisk? Nu antar jag att jag kommer somna som en jäkla stock ikväll, känner mig helt slut. Men det vore roligt att hitta på något ikväll med, gårdagen med tjejerna var mys!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0