Depp depp depp depp depp depp depp depp depp depp depp

Jag tror fan att jag har gått och blivit deprimerad... Jag känner mig så rastlös och helt slut på samma gång. Vad ska man göra när man känner så? Ska man kura upp sig i soffan framför en film och tycka synd om sig själv? Eller ska man göra något speciellt? Antar att man ska göra allt som man vet är bra, trots att orken inte finns. Ibland önskar man att allt vore lite enklare. Bara någon lite framgång liksom.

Men nu kom iallafall mormor hit, och hon om någon kan få mig på bra humör. Jag ska gå upp och höra vad hon har på hjärtat. Kanske jag följer med henne hem, kanske jag blir på bättre humör, kanske jag blir aningen gladare. Annars ligger jag nog på soffan hela kvällen tror jag... Mattias är i stan och lanar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0