Maybe you've been through this before

Vilket underbart påskväder vi har, och här sitter jag vid datorn. Men nyss var jag och Hansen ute och cyklade lite här i Via och sen ringde mamma som var på väg hit.
Då cyklade vi snabbt som satan hem hit igen där det bjöds på kaffe och tårta. Nyss åkte mamma hem och älsklingen min har redan somnat i sängen, trött kille. Fast då hör det faktiskt till saken att vi vaknade runt åtta tiden imorse, råkade somna runt 22:00 igår.

Nu ska jag försöka få lite liv i honom och höra om han möjligtvis kan tänka sig att gå ut igen, snälla gode gud? Och hoppas på fint väder hela påsken, har inget speciellt planerat så då blir det perfekt med lite sol så att man kan vara ute. Kanske grilla lite, ja det ska jag se till. En grilla-körv-utflykt vore ju trevligt. Tillbaka ut i solen nu (förhoppningsvis)!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0