It's you, whether it’s wrong or right

Idag har jag varit på strålande humör, mycket berodde nog på att jag hade tillgång till bilen ett helt dygn och att jag lyckades parkera utan att en enda bil skadades. På praktiken har jag haft sjukt roligt, spelat innebandy med gymnasiesärskolan och några fler. Och efter praktiken hämtade jag Carolin uppe på gymnasiet, tog en fika på jambo och gjorde några fynd. Hårfärg, hårspray, örhängen och ännu en present till älsklingen.

Jag, Hansen och Carolin åkte hem till forsa sen och sedan dess har jag och älsklingen bara legat i soffan och degat. Nyss åkte han iväg på innebandy, så jag ska duscha och dona lite nu tänkte jag. Om jag har tur har jag en snäll svärfar som skjutsar hit pojken sen igen, jag kan ju hoppas! Det finns ingen underbarare människa att somna med <3

Alla har tydligen fått sina studentmössor också, tråkigt att vi är på praktik. Och på tal om studenten så går jag bara och väntar på att min balsömmerska ska ringa. Min klänning ska vara klar innan sista april så det närmar sig, spännande. För er som inte vet är den i en väldigt mörk marinblå färg, nästan svart men liksom blå. Fan jag är nog lite nervös inför det hela känner jag, det är ju ungefär bara 70 dagar kvar av allt slit...


Kommentarer
Sanna

Du kan hämta din studentmössa i lärar rummet på BF :). Jag har fixat och donat nu så att alla ska kunna få den ;).

2009-04-03 @ 16:41:54
Sara

HÄÄÄÄRLIGT, vad bra :)

2009-04-03 @ 18:51:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0