Heeey, nothing is like it was before


Ikväll har det varit Mary Kay för fulla muggar hemma hos oss. Jag hade ordnat en "klass" bestående av mamma och några av hennes kompisar plus brorsans tjej. Så Marlenes mamma Karin kom med alla hudvårdsprodukter, även smink och parfymer. Det var hur trevligt som helst och jag fick en gåva för att jag ordnat klassen, det blev en mascara och en strawberry cream rough. Måste erkänna att Mary Kay är det överlägset bästa jag någonsin testat och hela min sminkväska består av Mary Kay just nu, det på bilden. Det lilla tragiska för min del är att det kostar fett med pengar också. Jagärinterik.

Annars händer det inte mycket just nu. Skolan rullar på, och jag har redan tröttnat. Nej då, men det var rätt bra med praktik när jag tänker efter. Men snart är det bara en månad kvar av skiten, sen är det över. Undra om jag tänker så då, knappast. Men nu ska jag försöka sova utan min älskling, kan bli ensamt. Fast jag är ju rätt trött, hejåhå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0