Bla bla bla bla du fattar ingenting

Idag har jag inte haft en lugn stund. Jag jobbade till 17:00 idag för att jobba in några timmar, sen fick jag skjuts hem av världens goaste handledare Sofia. När jag kom hem har jag jobbat med hundra praktikuppgifter känns det som, men det var värt allt slit för nu när det är gjort känns det underbart. Tur att det fina vädret får en på toppenhumör.

Egentligen har jag inte tid att sitta här. Strax ska jag skjutsa mamma till jobbet, efter det ska jag åka till mormor som är i fjällen och vattna hennes blommor, och till sist ska jag hämta svärmor min på hennes jobb. Slutligen hamnar vi ute i Via och jag ska somna gott hos älsklingen min. En på miljonen att man lyckas pussla ihop så att man kan ha familjens enda bil i ett helt dygn... Men nu jäklar lyckades jag, himla skönt.

Men nu måsta jag packa väskan och göra mig klar. En sjujävla hicka har jag också fått.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0