Untouchable

Äntligen är det helg! Samma underbar känsla varje gång.
Eller nu har jag dåligt samvete eftersom jag feting-skolkar.
Men ibland orkar man inte gå i skolan till 16:00 okej?!

Snart blir det finmiddag här hemma med finfrämmande.
Familjen Mattsson/Pettersson kommer hit och planerar lite.
Vi drar ju till Tunisien om en månad, det ska taggas i tid.
Fast förresten så blir det ingen finmiddag med finfrämmande...
Det vankas tacos, öl, chips och godis med riktiga Svenssons bara!

Annars har jag inte mycket att komma med, allt flyter på rätt så bra.
Och jag är bröllopsbarnvakt med Carolin imorgon. Vi ska ha det fett najs.
Carolin har betsällt chips, dricka, filmer och gud vet vad. Och snälla barn!

Ibland blir jag bara så less. Ibland blir jag bara så ledsen. Hur tänker du?

And she's got everything that I have to live without...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0