Tröttheten

Åh... alltså min trötthet tar över allt i min värld nu!
På två dagar har jag inte orkat suttit vid datorn.
Jag känner inte igen mig själv längre. Något är fett fel.
Att välja sängen + en film och sen somna är inte jag.

Fast inte helt o-logiskt beror nog det mesta på skolstarten.
Också har jag hamnat i en dåligt komplicerad situation.
Minus 100 poäng ligger jag i studieplanen.
Och lösningen?
Det finns ingen. Sug kuk du som tog bort Historiakursen!
Så det enda jag gör nu är att springa på en massa roliga samtal.
På fredag ska vi prata igen, men om det inte finns något då?!

Så just nu handlar mitt liv om trötthet vs. skolan (och körkortsplugg)
Jag orkar inte med så mycket mer. Önskar att jag bara kunde ringa dig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0