Stake? Fitta?

Ja jag är ju tjej, och jag har fan så mycket fitta i mig!
Vi var på en grymt skön och bra föreläsning imorse, tjejkraft.
Den handlade om sex, kärlek, förhållanden, orgasmer och så.
Sånt som man borde lära sig mer om som både tjej och kille!

Annars har jag inte gjort speciellt mycket vettigt idag, nej usch.
Snacka om att man känner sig värdelös då, men ack så skönt.
Viktigt att skolan måste trötta ut en totalt då? Det suger.

Jag fick iallafall skjuts av Nicklas upp till Håsta idag, tack och bock.
Det var ju inte en lite snygg bil han hade, sån som jag ska köpa sen ju.
Haha eller inte. Men seriöst, jag skulle fan kunne döda för ett körkort nu!
Eller för en fet jävla pizza med banan på... Jag hungrar ihjäl snart.

Nu blir det myskläder on, inte en aning om vad som händer ikväll. Vet du?

Det vore lögn om jag nekade till att jag drömmer om dig.
Att jag tänker på dig hela tiden. Att jag saknar dig som fan.
Att mitt hjärta dunkar snabbare så fort jag tänker "tänk om"
Att jag är så sjukt naiv så jag fortfarande tror att nåt finns där.
Det vore lögn att säga att jag är stark, osårbar och har glömt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0