Som du

BRA SAKER

Mitt schema känns trots allt ganska okej, jag somnar ju inte.
Sen så börjar mina piano-skills att ta sig allt mer. Snart så!
Mamma vill att jag ska få en helt egen ost, det vore najs.
Jag kan ju inte skära ost, och jag tror familjen börjar lessna...
Och på Lördag är det bockarna med klassen som gäller!
Engmans Kapell spelar. Sen så blir det marknan någon dag.
Och hösten gör sig allt mer påmind, jag bara älskar det.

DÅLIGA SAKER

Att min studieplan har bajsat sig suger ju balle. Jag orkar inte.
Min dator har fett med virus och är hur seg som helst nu.
Jag hittar ingen som jag ge körkortet i min hand bara?
Och därför måste jag plugga den där jävla teorin som... ja.
Jag saknar dig dig dig. Ingen känner mig så väl som du.



Kommentarer
Petra

BOCKARNA!

Kommer bli bäääst!

2008-09-04 @ 18:02:50
URL: http://petrahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0