ShopparN

Jag åkte som sagt in till stan en sväng idag och shoppade loss.
Eller sväng och sväng... Fyra timmar kanske inte är en sväng endå.
Men jag fick iallafall med mig lite behövliga grejer hem. Alltid underbart.
Jag köpte en jacka för egna pengar som kostade 700 spänn.
Halsduk, mössa, nagellack, mascara, tights, köttbullsmacka.
(Det där med jacka för egna pengar är fan sjukt vuxet, men jag överlever)

Dock är jag lite fattigare nu. Men vad tusan, jag fick ju 6000 kr i måndags.
Och det var roligt att träffa Marlene. Vi sprang runt på reor som tokar.

Nyss tog jag en promenix i höstkylan, nu sitter jag och dricker fanta. Obra.
Men det var mammas fel eftersom hon tydligen får fanta-sug stup i kvarten!
Nu ska jag krypa ner med min lillebror och kika på en film och somna tidigt.
Mitt sista skolfoto forever tas imorgon klockan 15:20 *fjärilar i magen*

Men adios amigos, gå och lägg er i tid för jag vet att ni tycker det är skönt att sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0