Ren skolk

Ja idag kör jag på den, ren skolk. 2 cool 4 school helt enkelt.
Jag var så trött, har inte gjort läxan, ville mysa... Känner du igen dig?
Det hoppas jag såklart att du gör, annars är du kanske lite onormal.

Istället sitter jag här och lyssnar på P3 Svea i en urtvättat brynäströja.
Jag gjorde även frukost på sängen till mig själv. Men inge kaffe?!
Nej men vad dum jag är. Det tänkte jag ju ta nu när jag sitter här i köket.
(Min gamla laptop står här inne nu, i brist på ork att flytta den till mitt rum)
Jag ska tända ljus också. Det är så himla höstigt ute, och jag fryser a lot.

DÄRFÖR VILL JAG HA EN NY HÖST OCH VINTERJACKA TYP NU.
Jag ska in till stan snart, jag vet att jag inte var på skolan, men ge dig.
Man kan väl åka in till stan för det? Jag kan iallafall. Kan lära dig om du vill.
Marlene ska också in till stan, men jag funderar på att dra in lite före henne.
Det kan bli lite jobbigt för henne om jag ska prova varenda jacka i hela Hudik.

Ikväll hoppas jag på ännu en promenad till kyrkogården med Carolin.


Kommentarer
Petra

Jädrans slacker!

Och glöm inte att klä upp dig inför imorgon, för om du hamnar bredvid mig vill jag att det ska se bra ut! :P

2008-09-16 @ 17:20:17
URL: http://petrahh.blogg.se/
Sara

Jag vet, jag är en usel förebild. Haha, ja jag ska göra mitt bästa att nå upp till din nivå ;D

2008-09-16 @ 20:58:42
URL: http://sarasaharan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0