Orolig

Hela tiden har jag den där oroliga känslan i magen som gnager.
Jag är spänd exakt hela tiden. Pirrig i magen och sjukt rastlös.
Är inte så säker på att jag har mina båda fötterna på jorden just nu.
Och jag vet inte vart jag ska kliva ner, vart jag ska börja liksom.

Det är skolan.
Det är hösten.
Sen allt som har med körkortsplugg att göra. Och att motionera?
Det är allt det som jag skjuter upp. Det är tankarna. Det är du.

Nog för att jag älskar hösten, men September är fan en jobbig tid.
En jobbig månad. Många nya starter och det är svårt att vänja sig.
Tror visst att jag trampat ner i din fälla igen också
. Jävligt illa.

En fågel viskade i mitt öra att jorden ska gå under imorgon, haha trevligt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0