Ont i hjärtat

Sedan klockan 12:45 har jag haft ont i hjärtat. Sjukt jävla ont.
Fast i och för sig är det på höger sida, men vad heter det?
Det finns fan inget bra namn för det, men jag kan typ inte andas.
Och inte blir det bättre med mina hostattacker. Här vare wajn!

Skolan flyter på, men om det flyter bra eller dåligt får vara osagt.
Jag fick iallafall en festis och en macka av vår rektorn igår!
Helt gratis. Och idag har vi kollat på Torkel i knipa på lång-håltimmen.

Nu ska jag åka ner på ICA och handla åt min lilla mamma som är sjuk.
För första gången på fyra år ska hon "sjukanmäla" sig från jobbet.
Det är bättre än vad hennes lilla skolkar-dotter presterar det. Dutti hon e.
Sen vet jag inte vad jag ska hitta på. En liten promenad kanske. Eller stor.

Jag önskar att jag hade kunnat...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0