Ny vecka

Nu är ännu en ny vecka igång, och jag är inte nå taggad alls.
Jag känner redan hur trött jag är och i stort behov av helg!
Men jag ska stå ut hela långa veckan, det har jag lovat mig själv.
Fast jag kommer säkert vara rätt offline här, för jag orkar fan inte.

Om en månad är vi i Tunisien. Jag längtar så jag håller på att dö.
Men först ska jag genomgå några tunga veckor till i skolan, fanårå!

Borde göra engelskaläxan nu. Och träna på redovisning till imorgon.
Och börja skriva om adhd-inlämningsuppgiften. Och stress-uppgiften.
Jag borde försöka komma ihåg mitt rexnetlösenord. Och sova typ nu.

FAN VAD MYCKET SOM SKA GÖRAS, JAG ORKAR INTE GÅ I SKOLAN!
Haha okej, så illa är det väl inte. Men jag skulle behöva ett litet lov snart.

Miss you.


Kommentarer
Anonym

Ska du utomlands medans det är skola!?

Du lämnar mig inte!

2008-09-23 @ 21:15:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0