Migrän

Gårkvällen som började så partyparty-bra, gick över till tragegi.
Drog på förfest där vi hann vara någon timma innan helvetet bröt ut.
Jag fick migränanfall. Mitt i allt festande? Alltså jag ville bara dö...
Det var bara att packa väskorna (okej inte riktigt) och ringa efter skjuts.
Positivt sett så sparde jag pengar, men gick miste om en kul kväll.
MEN DET TAR VI IGEN MED EN UTGÅNG PÅ ONSDAG ISTÄLLET, JIPPIE!

En annan bra sak var att jag vaknade tidigt, inte bakis som er andra.
Jag städade ur mina garderober. Slängde, tvättade, hittade, gav bort osv.
Sen gick jag till Emilia och Marlene. Dom vela beställa bakismat dirr.
Så där satt jag och käkade bakismat utan att ens vara bakis, nyttigt och bra.

Tog cykeln hem och började städa. Slängde även in en till tvätt, bra nog bra.
Hjärta för nystädat rum, ordning bland kläderna och nybytt i sängen!
Tror att jag ska lägga mig och börja med Andra Avenyn-kikningen senare fan.


Och det skrämmer mig att jag kan nå dig,
var du än är.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0