Veckostart

Trots en natt med sjukt dålig sömn blev dagen lyckad.
Det är nästan inget som har gått emot mig, fett ovanligt det.
Fast mellan alla skratt trängde sig alla tankar på ibland.

Det bästa idag var nog det plötsliga mötet med vår rektor.
Jag blev så lycklig, hon hade fixat en kurs med Historia!
För bara vår klass, på distans. Jag svävar typ på moln nu.
För nu slipper jag onsdagarna mellan 08:05 och 17:00.
Men jag vet ju inte hur mycket som krävs i distanskurser direkt.
Men vi märker väl. Kärringen, oj tanten, vi skulle ha, verkade soft.

Vi åkte även ut till Gäddviken idag och såg en orm, spännande!
Sen pallrade jag mig till körskolan och pluggade lite tråkig teori.
Och världen log fortfarande mot mig, det gick fan ganska bra.
Plus att jag fick god potatisgratäng och kyckling när jag kom hem.
Liksom... vad är oddsen att man får en sån bra veckostart?

Nej nu ska jag boka om en tandläkartid och plugga lite engelska.
Gäller att passa på när det känns som att allt ler mot en ju, ehehe!

You make me smile  :)


Kommentarer
Petra

Livet leker som bf06are! :D

(Vi måste försöka få tid att anmäla oss till blodgivningen imorn.. ihi)

2008-09-08 @ 20:17:24
URL: http://petrahh.blogg.se/
Sarra

Ja verkligen alltså! Och ja det måste vi komma ihåg, en viktig grej. Fett med gott samvete och vuxenpoäng :D

2008-09-08 @ 22:12:14
URL: http://sarasaharan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0