Ledtrådar

Ja, alla ledtrådar säger förändra dig nu. Jag måste det.
Det vrider sig i hjärtat när det är du som måste höra av dig.
När det borde vara helt tvärtom. Jag är för feg, för inåtvänd.
Det är så mycket jag måste förändra. Vart hittar man all kraft?

Hur som helst så har det varit en sjysst helg. Marknad och party.
Igår blev det Engmans Kapell på bockarna, var stundtals trevligt.
Men sen så finns det ju alltid saker som man får till helt fel.

Idag har jag mest varit ute och cyklat hela dagen, och tänkt på er.
Det är nog så, att det finns två viktiga bitar i mig som fattas.
Allt som en gång i livet bara kretsade runt er två, är allt det förlorat?
Jag kan inte låta bli att tänka bakåt. Jag kan inte ta bort er från mitt liv.
Glöden efter er går inte att släcka inom mig. Nej så är det bara.
Jag saknar er båda så att det knyter sig i magen, säg att ni vet det...

Nu läre jag pyssla med lite läxor och så, jag känner mig inte peppad.
Och jag längtar inte efter skolveckan heller. Jag har fixat med schemat.
Den enda lösningen på mina minuspoäng känns inte direkt omtyckt...
Onsdagar går jag mellan 08:05 och 17:00, och hur fan ska jag orka?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0