Helgdags

Nu var det äntligen dags för lite helg, lite mycket underbart.
Men jag var en dålig människa och stack hem från skolan idag.
(Men orka ha ett hål på 3 timmar för att sedan ha engelska b?)
Istället skjutsade jag Marlene till Ljusdal. Körkåt som man är.
Hon bjöd på pizza och sen skulle jag helt själv åka till Hudik igen.
Hämtade Helen och Carolin på skolan, och sen brummade jag hem.
Men nu vill jag ha en egen bil. Kommer bli svårt att få låna våran.

Snart blir det en mysigan höstpromenad med Carolin, åh vad härligt.
Sen får vi se vad kvällen bjussar på. Men absolut inget festande iallafall.
Nicklas ville att jag skulle vara fyllechaffis med hans bil, är han galen?
Haha, om jag vore honom skulle jag absolut inte inte inte låna ut bilen!

Okej inte för att jag vill verka dryg, stolt, egenkär eller tjatig men...
JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD ATT JAG HAR KÖRKORT, HIHIHIHIHI :'D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0