Helg igen?

Fan vad fort det går. Men det är inte direkt så att jag klagar.
Idag hände det bästa som kunde hända under hela skoldagen.
Engelskan mellan 14:00 - 16:00 blev så fucking jala iställd!
Så som en lycklig människa åkte jag då hem 14:00 och gjorde helg.

Väl hemma hade jag fått brev. Där det stod att mitt körkort kommit.
Jises amalia vad de hade tryckt ihop fotot. Fan det där ska jag ha i 10 år.
Sen blev det tacos till Svampbob. Jävligt gött program att äta till det fan.
Men jag vill ju smaka en krabburgare, kan du förstå det? Säkert underbara.
Efter maten gick jag ner till ICA för att köpa godis. Men vad skriver jag?
Jag tog bilen, så jävla illa.
Alla promenader byts fan ut mot bilåkning.
Okej kanske inte alla riktigt, men satan vad bekväm man blir. Skärpning!

En bra sak: Jag har köpt asgoda marsipan-godisar som gör min kväll.
En bad sak: Mamma har köpt ett annat smör än bregott. Så värdelöst liv.

BARA FÖR ATT JAG FICK ETT GRÖNT KÖRKORT OCH INTE DU, HEHEHE ;p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0