Funderingar

Jag och Carolin borde ta en daglig promenad till kyrkan.
Det var så roligt att gå på järnvägsspåret till alla gravstenar.

Jag funderar på att sova ut imorgon. Alltså typ missa bussen.
(Ja alltså missa alla bussar så jag blir hemma hela dagen då)

Hur gör man så att det blir fredag så snabbt som möjligt? Typ nu.
Jag satt och tänkte på det, och jag kom bara fram till en vettig sak :
Att stanna hemma och sova bort morgondagen. Rätt bra va?

Sen så är jag skapligt stolt över mig och Petra. Vi tog steget idag.
Vi skickade in vårt intresse att bli blodgivare. Det tyckte jag var moget.

Och... Kan inte du bara komma hit så jag får se dig? Känna dig. Lukta dig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0