En seriös människa

Imorse vaknade jag, kände efter, och nej det blev ingen skola.
Kan vara för att jag somnade runt klockan 05:30 ungefär.
Jag har "ont i hjärtat" fortfarande, vet inte vad det är med det suger.
Men trots min hemmadag har jag varit jävligt effektiv må jag säga!

Klev upp runt 11:50 och sjukanmälde mig, sen blev det frulle och kaffe.
Tog en promenad med mamma ner till banken sen, och hujeda mig alltså.
Jag fixade nytt leg, avslutade lite konton, förde över pengar, och höjde räntan.
Ja du hörde rätt, jag höjde räntan. Jag förstår ingenting, men jag lyckades.
Men nu har jag koll på alla mina pengar, fonder och konton. Känns såå vuxet.

Sen gjorde jag det där magiska som bara sker ett fåtal gånger.
Jag satte mig ner och skrev klart en uppsats om ADHD på sex långa sidor.
Det är så jävla underbart när man får sån energikick och bara jobbar järnet.
Efter det tog jag bilen ner på ICA. Jag köpte ett gravljus för 35 kronor.
Tog en skön promenad till kyrkan med Carolin och tände ljuset på en grav.
Vilken seriös människa jag är. Så jävla inne på livet alltså. Helt suveränt.
Och till veckan blir det gymkortsköp och simmning för Johanna och mig, ja!
Det kommer inte att finnas någon återvändo, nu fan ska vi faktiskt träna.

Nu ska jag fortsätta min seriösa style och plugga lite engelska b, sug på den.
Sen ska jag sova på soffan inatt. Orkar inte byta sängkläder uppe i mitt rum nu.
Och det är fasen ett måste, jag pallar inte ha duntäcke längre. Så äckligt varmt ;p

Hihihihi shit pomfritt   :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0