Elitstart

Imorgon smäller det (lite halvt iallafall). Mys-perioden startar!
Elitserien kör igång. Dock har Brynäs premiär på torsdag.
Men äntligen liksom. Det finns inget mysigare än Hockeykvällar.
Att få mysa upp sig i soffan med filtar och något gott, jag älskar det.
Men framför allt att få bila ner till Läkerolarena och kika live!
Ja gud så gött. Att elitserien kör igång får 5 av 5 toasters, kanon kul.

Nu har jag varit i Färlia och kikat fotboll, Forsas a-lag spelade där.
Och att kika fotboll med mamma, Monica och Agnes är mer än kul.
Sen svängde vi in och käkade hamburgare i Ljusdal, vad nyttigt.

Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag ska lägga mig. Tiiiiiidigt.
Jag är så jävla trött. Och jag vill så jävla inte gå till skolan.
Kära gode Gud, låt denna vecka gå fort. Du vet att jag älskar dig!

Världens finaste bild på Richard Richardsson, mig och Carolin :


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0