Brudarna

Idag blev det en sväng till stan med mina brudar.
Johanna kom och hämtade mig, Emilia och Marlene.
Drog en donkisch och köpte lite smått och gott.

Nu sitter jag hemma hos Marlene, ladda inför party!
Ska snart börja hugga in på drickat (eh säger man ens så?)
Hur som helst så ska vi dra vidare in till stan sen på förfest.
Kanske blir utgång, kanske inte blir utgång. Ödet får styra.
Jag får kanske agera mamma åt 17 åriga Marlene Persson!
Hahaha. Nej men det ska verkligen bli kul med party party nu.

Ja ja ja nu ska jag sprätta en öl eller fylla ett glas med vin.
Ha det trevligt ikväll kamrater, vi kanske ses någonstans i dimman ;p



Kommentarer
Marlene

HAHA NÅNÅKTE, HEM, OCH NÅN GOCO UT . PUPPA

2008-09-28 @ 03:56:47
URL: http://maarlenepersson.blogg.se/
Sara

Hahaha så du "goco ut"? ;) Jag vet, väldigt lågt, men jag pallade bah inte. Sug mig!

2008-09-28 @ 17:40:37
URL: http://sarasaharan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0