Blodgivning

Petra har nu kommit med ett väldigt vuxet förslag. Lyssna bara.
Vi ska anmäla oss till blodgivning. Låter det inte bra så säg?
Tänk att man kan få göra något vettigt av sitt onödiga blod.
Att kunna hjälpa till utan att vara där. Plus att man får fika sa hon!

Och jag har lovat mig själv att gibba piano minst 10 minuter per dag.
Det går så himla mycket bättre nu, dock saknas sångrösten ännu.
Undra hur fan jag kan lära mig olika instrument men inte att sjunga...
Och hur kan man föda en unge som inte kan sätta en ton rätt?
Det är frågan. Men jag får glädja mig åt gitarren och pianot åtminstånde.

Nu ska jag fortsätta med engelskan och religionen. Läxor suger fan kuk.
Sen ska jag försöka sova med allt som finns inom mig nu. MusikMusikDig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0