Always you

Gårdagen blev verkligen hur lyckad och rolig som helst.
Det börjades med tacos och dricka för att komma igång lite.
Sen började planerna att ta fart... Och jag dog lite av skratt.
Det ska bli så spännande att bära burka och dansa afro-dance!
Sen framåt natten lirade vi musik i källarn, gitarr och trummor.
Pappa och Mats var sådär diskuterings-fulla, ni förstår va?
Man diskuterar minsta lilla grej i detalj och använder vuxna ord.
Allt är värsta seriöst, och man måste föklara exakt hur man känner.
Men det var roligt att lyssna på deras djupa snack om musikkänslor!
Ännu senare hade vi bokat klart allt på arlanda, blir övernattning där.
Det var smartast så sa dom, då kan man ju festa loss på planet ;)

Snart ska jag riva ur hela min garderob. Men nej, jag ska inte rensa.
Jag ska prova kläder till en bröllopsmiddag ikväll. Hjälp mig?
Man får väl inte ha vita kläder och konkurrera mot bruden? Panik!
Det ska iallafall bli mys med en helkväll tillsammans med Carro <3
Film, godis, mys, prat och små söta snälla ungar hoppas jag!
Annars Carro tar vi i med hårdhandskarna, och det vill dom nog inte.
EHEHEHEHEHE (men jag är mest nervös för kläderna och middagen)

You, it's always you.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0