18 september

Vilken underbar dag det har varit. Och vilken mysig kväll.
Jag har kört och kört och kört... men jag fattar nada.
Det kommer att ta ett tag att förstå att man inte övningskör.
Men ja, fan vilken jävla lättnad att ha det här överstökat. Guld.

Kvällen har ägnats åt att kika på Brynäs inledning i elitserien!
Den enda som sköter sig någorlunda är väl Markström.
Men nu börjar tredje perioden, hoppas dom tar sig i kragen fan.

Sen ska jag lägga mig och slappna av. Bara ligga och må bra.
Jag har inte sovit mycket de senaste nätterna, men nu kan jag nog!
Och helgen blir lugnast ever. Orkar inte utgång. Jag vill sova som fan.
På lördagen är jag barnvakt åt kusin Tom. Kräver uppladdning ja!
Sen börjar mitt nya liv, ehehehehehehe. Nej men seriöst. Typ, kanske.

Varje ord från dig gör mig så svag.
Minsta lilla mening får mig att tänka.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0