Och framtiden väntar som farlig gåta, man har bråttom dit sen är man där

Nu har jag just haft en historialektion över msn med Kristoffer.
Även om något svar blev "vi förstog inte frågan" så är det gjort.
Och att vi säkert har alla fel gör inget heller, vi gjorde den iallafall.
DET ÄR HUVUDSAKEN OKEJ?

Nu när jag satt här fick jag ett sms av pappa som sitter nere vid datorn.
"Vilken knapp är snabel a?" Han är mest retarded av alla jag vet fan.
Fast han får inte mycket datortid den stackarn. Mamma är helt beroende!
Lika som min bror, inklusive mig också. Det är inte bra med datorer.
Men alltså, ja jag förstår inte vad man skulle göra utan en dator i nuet?
Snart blir vi väl datorstyrda också. Jag är jätterädd för framtiden, seriöst.

Dagens största händelse:
Carolin och Emilia tog körkort idag, grattis mina kära vänner.

Nu ska jag leta vidare efter en bil. Ja just det, jag vill ha en egen bil.
Jag är i stort behov av en egen lite behändig bil. Billig och bra liksom.
OCH I ETT JÄVLA STORT BEHOV AV JÄVLIGT MYCKET PENGAR ÄR JAG!
Jag har råd att köpa bilen. Men sen kommer jag nog inte längre *tears*

Meddela mig om du ska sälja en bil eller om du känner någon, bra tack.
Nu ska jag lägga mig i soffan och invänta att brynäsmatchen ska börja!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0