When you get what you want but not what you need

Idag åkte jag bil till skolan, det sköntaste som finns. Då var jag sen tvungen att åka ner till stan på lunchen med Petra, Peder, Hansen och Forslund. Dom ville äta på HotChili, och dom tyckte att jag var helt underbar på att parkera. Det tycker jag med, ett mirakelbarn helt enkelt. Okej jag erkänner, skjut mig. Det tog fan en kvart att parkera bilen på skolan imorse. Jag är hopplöst värdelös på att backa/parkera/växla whatever. Man kan ju undra vad jag gjorde för att förtjäna mitt körkort, ehehe.

Efter skolan åkte jag och mormor till iggesund och simmade i en halvtimme, sen lite bubbelbad på det. Det var tur att vi var själv på motionssidan från början eftersom JAG TAPPADE MIN BIKINI. Hur går det till? Jag förstår inte. Eller okej, det är väl rätt så logiskt att spännet går upp, men den borde sitta upp då man bara simmar lite lugnt. Eller i och för sig... jag simmade kanske för fort för vad bikinin var konstruerad för. Ja, så var det nog! Nej nu ska jag sluta babbla och hoppa in i duschen och tvätta ur allt badhus som fortfarande sitter kvar. Sen ska jag utnyttja att bilen är min ikväll, gäller att passa på. 

Inga tankar och inga känslor, så iskallt, och så otroligt varmt.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0