Things to do before we die

Okej inte riktigt så kanske. Men saker att göra idag.
Ja det har jag gott om. Undra om dom blir gjorda.

° Packa ur min väska där alla mina kläder ligger. Hade väskan hos Evelina, och om jag inte packar upp det snart möglar allt. Och om jag inte gör det idag, gör jag det förmodligen inte förens jag kommer hem från Tunisien.

° Städa resten av mitt rum innan något oväntat flyttar in. Vore kanske inte så mysigt om man tänker efter.

° Slänga ut katterna så jag kan byta i sängen, vettefan hur dom orkar dra med sig så stora grushögar in och släpa upp dom till mig säng?

°
Leta fram mina sommarkläder eftersom jag borde börja packa till resan snart. Har jag ens några?

° (Borde vara i skolan) Men jag känner mig värd att vara hemma, det var 3 veckor sedan sist! Så här sitter jag och myser.

° Måste ta mig in till stan och köpa en tröja (trots min penga-brist). Klockan 14:00 måste jag vara klar, då ska mamma och resten av the family hem.

° Ta bilen in till stan strax efetr 16:00 och handla ingredienser till tacos. Sen blir det Algots place ikväll. NAJS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0