That was in the beginning, and things are changing all the time



Imorse när jag skulle starta bilen var den död.
Jag fick springa till bussen i regnet. Det gjorde inget.
Jag var ganska glad endå, och skoldagen var fort över.
Mellan klockan 09:30 och 12:00 hann jag göra mycket.

Nu sitter jag här, trött och slut. Jag är lite sjuk känns det som.
Ska snart lägga mig i soffan och kika på Brynäsmatchen, mm vad härligt.
Kan tyvärr inte se hela då jag måste åka in till stan en sväng sen.
Men det gör inget, för det känns mysigt endå. Och jag vill ju åka bil.
Imorgon blir det också bil till skolan, hoppas det regnar lika mycket!

Sometimes I dream of you, even if I don't sleep.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0