So I made up my mind, it must come to an end

Det kan inte vara hälsosamt att drömma vissa sortes drömmar.
Nej inte på en fläck heller. Blir ju världens kassaste start på dagen.
Även om jag intalar mig själv att det var en dröm så mår jag fan illa.

Men det ska inte få förstöra mig dag inte. Jag ska leeeeeeva livet.
Beställde nyss lite dricka med pappa, och klurar ut skjuts till bergsjö.
Egentligen hade det varit kul med utgång med tjejerna, men pengar...
Övernattning hos Mårten med alkohol blir en upplevelse det med!

Nu ska jag försöka ta mig i kragen och packa upp förra veckans packning.
Måste Sara, måste. Sen ska jag intala mig själv hur fel du du du du DU är.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0