Skulle vart någonting på en helt annan plats, skulle vart någon helt annanstans.

Nu var det ett tag sen jag slösade tid vid en dator faktiskt, skönt.
Jag har verkligen haft underbara dagar och nätter, så värtet!
Jag har bott hos Evelina med henne, Johanna, Carro och Emilia.

God mat lagades, vi åkte bil, pallade äpplen, chillade film och sov gott.
Fast ja det där med sova... jag hade en katt i ansiktet mer än en gång.
Men tack mina kära vänner för att ni gör vardagen så himla mycket roligare!

Idag gjorde jag, Petra och Peder en bra sak. Vi tog tag i studentresan.
Vi tog bussen ner på stan och fick kataloger och lite najsa tips om hotell.
På fredag blir det att bestämma sig. Planering, mat och mys hos Algot.
Ska bli så himla gött att boka den där resan och ha något att längta till, hihi.

Men jag har ju inte så långt kvar, om så lite som 6 dagar är jag i Tunisien!
Jag håller nästan på att dö lite av längtan. Jag ska verkligen njuta sööönt.

But I've gotta do what's best for me.
You'll be ok.
I've got to move on and be who I am.



Kommentarer
Petra

underbart underbart underbart! :D

2008-10-16 @ 21:52:18
URL: http://petrahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0