Så många illusioner som har rasat och så långa vägar kvar

Regnet bara öser ner. Jag vet inte om jag hissar eller dissar det.
En dag som denna passar det hur som helst rätt bra med lite regn.
Jag ska vara inne och plugga, se på tv och mysa. Sounds so good.
Och skoldagen var kort och härlig, eller härlig var den väl för fan inte?
Men jag tog bussen hem 12:50, sen hämtade jag ut mitt leg på banken.

Nu borde/måste/ska/vill inte jag ta tag i en historia uppgift, skrivkonsten.
Jag hittar inga svar. Jag vill verkligen inte. Och det ska vara klart imorgon.

Idag bestämde jag mig för att dra till Gävle på torsdag, på brynäsmatch.
Det blir jag och Birgitta (våran förra assistent) och några pojkar i BF-ettan.
Spännande! Hoppas verkligen att Hanna också följer med, vet att hon vill ;p

Nej, en kafferast med mamma nu innan jag sätter igång med pluggandet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0